Azt hiszed, hogy te döntesz, hogy mit rendelsz egy étteremben? Inkább a világítás, a zene, az asztalok elrendezése és persze nyilván az ételválaszték. De ami az egyik legfontosabb, hogy a vendég mit rendel, az az ételek elnevezése.
Te melyik menüsorból rendelnél, szerinted melyik lehet finomabb?
A menü:
Húsleves
Lecso kenyérrel
Hal-filé
Rántott csirke
Rebarbara sütemény
Tejszínes puding
B menü:
Nagymama vasárnapi csirkelevese gazdagon
Francia l’ecso olivás ciabattával
Skandináv tengeri hal-filé
Tanyasi csirke ropogós pankómorzsás bundában
Rebarbara-tart puha piskótával
Mamma mascarpone pudingja
Az ételek ugyanazok, a szakács ugyanaz, az étterem ugyanaz, csak az ételek megnevezése más. Szóval te melyik menüből választanál? És melyikért lennél hajlandó többet fizetni?
A szövegírás varázsa
Kutatások igazolják*, hogy az emberek többsége az érdekesebben, leíróbban elnevezett ételeket választják szívesebben, és azoknak a minőségével és ízével sokkal jobban meg vannak elégedve, mint az egyszerűbben, unalmasabban elnevezett ételekkel. Sőt! Többet hajlandóak érte fizetni, valamint az adott étteremről is jobb véleménnyel lesznek.
Sokszor csak a jó megfogalmazáson, szövegíráson múlik a siker. A jó szövegíráson.
Nincs ez másként a céges weboldalak, magazinok, katalógusok esetében sem. A te szövegeid úgy vannak megírva, hogy az olvasó/vásárló/ügyfél azt érezze, muszáj a te cégedet választania?
Ha tartalom/szövegírás témában szeretnél személyre szabott ötleteket, javaslatokat kapni, vedd fel velem a kapcsolatot.