Céges program – kreativitás

Céges programok

„A kreativitásba fektető vállalatok bevételnövekedés, piaci részesedés, ügyfél-elégedettség tekintetében túlszárnyalják a versenytársakat.”

Adobe vállalat State of Create felmérése – ötezer fő USA, Anglia, Japán, Németország, Franciaország

World Economic Forum tanulmánya szerint a kreativitás a második legfontosabb készség a sikerhez, amelyre a 2020-as évtizedben szükségünk lesz, miközben a NASA tesztjéből kiderült, a kreativitás szintünk 90%-át elveszítjük felnőtt korunkra. Nem árt többet tudni róla és fejleszteni – merthogy a kreativitáshoz szükséges képességek fejleszthetők.

A kreativitást fejlesztő tréningek, workshopok célja a vezetők vagy kollégák kreativitásának fejlesztése, újszerű ötletek generálása, alternatív problémamegoldási technikák elsajátítása, konkrét projekt hatékonyságának növelése rendhagyó módszerekkel vagy motivációnövelő csapatépítés.

A kreativitás egy elég komplex fogalom, éppen ezért számos nézőpontból megközelíthető. Szívesen beszélek a kreativitást érintő témákról éppen olyan aspektusból, amely a munkatársaknak vagy az esemény résztvevőinek az adott esetben hasznos lehet – fejlődési szemléletmód, kreatív gondolkodásmódok, problémamegoldó módszerek, ötletgenerálás, kreatív pihenők – inkubáció, fenntartható lelkesedés, kreatív klíma, kreatív folyamat, kreativitásfejlesztés stb.

Konzultációhoz és ajánlatkéréshez az alábbi email címen várom a megkeresést: szikra@evaszlafkai.hu

„A vállalatvezetéshez szükséges képességek dobogós helyén a kreativitás áll.”

IBM felmérés 60 ország, 33 ágazatának, 1500 vállalatvezetője

„A 4K képességekre lesz szükségünk az érvényesüléshez a 21. században: kreativitás, kollaboráció, kritikus gondolkodás, kooperáció”

Partnership for 11st Century Learning oktatási szervezet – tagjai többek között az Apple és a Microsoft vezetői, a Nemzeti Oktatási Szövetség és az amerikai Oktatási Minisztérium szakértői.

Bővebben

Kíváncsi vagy? Tudj meg több részletet!